Valve Branding Oy

Valve Branding Oy työnantajana

Yhtiön toimiala on tuottaa digitaalisia markkinointi- ja myynti-. yritysviestintä-, kulttuuri- ja viihde- sekä koulutus- ja oppimispalveluita ja tuotteita. Lisäksi yhtiö voi tuottaa ohjelmistopalveluita, internetpalveluita, mainostoimistopalveluita ja konsultointipalveluita.

Yrityksen työntekijät ovat arvostaneet seuraavia työnantajan ominaisuuksia: itseohjautuvuus ja vapaus, työn ja vapaa-ajan suhde, ja voin olla oma itseniYrityksen arvosana työpaikkana on 1.7/5.0 ja yrityksestä on jätetty alle 5 arviota.

Työskenteletkö sinä yrityksessä Valve Branding Oy? Jätä arvio työpaikastasi!

1.7

Yhteensä
alle 5 arviota

Yrityksen Valve Branding Oy työnantaja-arvosana

Mistä on kyse
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut

Yritykselle ominaista

Mistä on kyse

Itseohjautuvuus ja vapaus

Työn ja vapaa-ajan suhde

Voin olla oma itseni

Yrityksen taloustiedot

Mistä on kyse
Kotipaikka:Helsinki
Liikevaihto (€):7,118,000
Liiketulos (€):265,000
Kasvu-%:-6,94
Henkilöstöluokka: 50 - 99 henkilöä
Henkilöstömäärä:50
Menestyjäpisteet:60/100
Toimiala:Mainostoimistot
Tilikausi: 12/2018
Lähde: Alma Talent Tietopalvelut
1.7

Arvio

Nykyinen työntekijä

24.11.2020
Etätyön helppous on hyvä asia. Työskentely on näennäisesti itseohjautuvaa, mutta käytännössä mikromanageerattua ja kahlittua. Yritys on rakentunut monesta yrityksestä. Rakenne ja toiminta on siksi sekavaa. Pienomistajia on liikaa järkevän toiminnan kannalta. Johtaminen on heikkoa ja poukkoilevaa. Strategia ja toimintamalli vaihtuvat usein. HR on käytännössä jatkuvia yt:itä. Ei hyvä.
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut