Oral Hammaslääkärit Oyj

Oral Hammaslääkärit Oyj työnantajana

Yhtiön toimialana on tuottaa, joko itse tai tytär- tai osakkuusyhtiöidensä välityksellä, hammas- ja muita terveydenhoitopalveluita ja niiden tukitoimintoja, kuten koulutusta sekä näihin palveluihin liittyvien koneiden, laitteiden, järjestelmien ja tarvikkeiden maahantuontia ja maastavientiä, valmistusta, asennusta, huoltotoimintaa, vuokrausta, edustusta ja kauppaa. Yhtiö voi toimintaansa varten omistaa ja hallita kiinteistöjä ja osakkeita.

Yrityksen arvosana työpaikkana on 2.7/5.0 ja yrityksestä on jätetty alle 5 arviota.

Työskenteletkö sinä yrityksessä Oral Hammaslääkärit Oyj? Jätä arvio työpaikastasi!

2.7

Yhteensä
alle 5 arviota

Yrityksen Oral Hammaslääkärit Oyj työnantaja-arvosana

Mistä on kyse
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut

Yrityksen taloustiedot

Mistä on kyse
Kotipaikka:Espoo
Liikevaihto (€):81,477,000
Liiketulos (€):611,000
Kasvu-%:-1,4
Henkilöstöluokka: Yli 1000 henkilöä
Henkilöstömäärä:897
Menestyjäpisteet:21/100
Toimiala:Hammaslääkäripalvelut
Tilikausi: 12/2018
Lähde: Alma Talent Tietopalvelut
2.7

Arvio

23.02.2021
Asiakaspalvelukeskuksen työntekijöille tämä oli henkisesti raskas työpaikka. Työssä oli toki kiire ja tiukat tavoitteet mutta isoin taakka tuli asenteesta, joka huokui erityisesti esimiesten ja johdon suunnalta osastomme työntekijöitä kohtaan. Tilannetta olisi voinut parantaa kuuntelemalla työntekijöitä mutta, jos jotkut tekivät näin, työntekijä sai tästä hankalan ihmisen maineen esimiesten silmissä. Osa käytännöistä sekavia ja tiedonkulku takkusi. Avoimuus, rehellisyys ja luottamus työntekijää kohtaan olisivat kaivanneet petraamista. Tämän kaiken lisäksi ihmisiltä odotettiin, että heillä ei ole muuta elämää esimerkiksi työvuorotoiveita ei voitu luvata lomakausienkaan ulkopuolella, vaikka pyynnöt oli tehty kuukausia aiemmin. Työporukan keskinäishenki oli hyvä. Ahkeruudella ja työssä kehittymisellä pystyi hieman parantamaan palkkaansa ja oli muutamat työsuhde-edut. Tämä olisi voinut olla hyvä työpaikka asiakaspalvelusta pitävälle ihmiselle, jos ihmisten työhyvinvoinnin ja sitä kautta t
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut