Lush Finland Oy

Lush Finland Oy työnantajana

Yhtiön toimialana on kosmetiikan, luonnonkosmetiikan sekä alaan liittyvien tuotteiden vähittäis- ja tukkumyynti, valmistus sekä vienti ja tuonti. Yhtiö voi omistaa, myydä, hallita ja vuokrata kiinteää omaisuutta, rakennuksia, osakkeita ja arvopapereita. Yhtiö voi harjoittaa arvopaperikauppaa. Toimialaan kuuluu lisäksi markkinointiin ja viestintään liittyvä liiketoiminta.

Yrityksen työntekijät ovat arvostaneet seuraavia työnantajan ominaisuuksia: kiinnostavat tuotteet ja palvelut, voin olla oma itseni ja avoin tiedonkulkuYrityksen arvosana työpaikkana on 4.2/5.0 ja yrityksestä on jätetty alle 5 arviota.

Työskenteletkö sinä yrityksessä Lush Finland Oy? Jätä arvio työpaikastasi!

4.2

Yhteensä
alle 5 arviota

Yrityksen Lush Finland Oy työnantaja-arvosana

Mistä on kyse
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut

Yritykselle ominaista

Mistä on kyse

Kiinnostavat tuotteet ja palvelut

Voin olla oma itseni

Avoin tiedonkulku

Yrityksen taloustiedot

Mistä on kyse
Kotipaikka:Kauniainen
Liikevaihto (€):2,861,000
Liiketulos (€):-132,000
Kasvu-%:-3,4
Henkilöstöluokka: 20 - 49 henkilöä
Henkilöstömäärä:35
Menestyjäpisteet:31/100
Toimiala:Kosmetiikka- ja hygieniatuotteiden vähittäiskauppa
Tilikausi: 1/2019
Lähde: Alma Talent Tietopalvelut
4.2

Arvio

29.03.2019
Työskentelin vuosia sitten Lushilla pidempään, ja rakastin työtä. Työyhteisö oli elämäni paras, omistajilta olisin kaivannut hieman enemmän draivia ja lähestyttävyyttä, joissain asiakastilanteissa myös tilannetajua. Työ sopii parhaiten sosiaaliselle, Lushin arvot jakavalle ja tuotteet tuntevalle ihmiselle, joka ei saa pelätä ottaa asiakaskontaktia: myyjien tavoitteet ovat todella korkealla, ja myymälässä saa olla koko ajan hyvin aktiivinen (tämä myös karkoittaa hieman asiakkaita, jos heitä lähestyy liian tungettelevasti). Itsensä saa pistää likoon, ja monenlaisia persoonia ja taustoja arvostetaan. Kiinnostus Lushin hyväntekeväisyyskampanjoihin ja raaka-aineisiin on myös tärkeää, sillä monet asiakkaat ovat hyvin ympäristötietoisia ja saattavat kysyä tuotteista vaikeampia kysymyksiä. Lush panostaa isosti henkilökunnan koulutuksiin ja henkilökunta-ale on mukavasti puolet tuotteen hinnasta. Jos tuloshakuinen myymälätyöskentely ja ihmisten kanssa jutteleminen on se oma juttu ja rakastaa Lu
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut