HappyOrNot Oy

HappyOrNot Oy työnantajana

Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä henkilöstö- ja asiakastyytyväisyystutkimukset ja niihin liittyvien palveluiden, tuotteiden ja laitteiden suunnittelu, kehittäminen, valmistaminen, myynti, konsultointi sekä lisensointi sekä kaikki muu laillinen liiketoiminta.

Yrityksen työntekijät ovat arvostaneet seuraavia työnantajan ominaisuuksia: voin olla oma itseni, vapaus tehdä töitä ajasta ja paikasta riippumatta, ja viihtyisät toimitilat ja laadukkaat työvälineetYrityksen arvosana työpaikkana on 1.6/5.0 ja yrityksestä on jätetty alle 5 arviota.

Työskenteletkö sinä yrityksessä HappyOrNot Oy? Jätä arvio työpaikastasi!

1.6

Yhteensä
alle 5 arviota

Yrityksen HappyOrNot Oy työnantaja-arvosana

Mistä on kyse
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut

Yritykselle ominaista

Mistä on kyse

Voin olla oma itseni

Vapaus tehdä töitä ajasta ja paikasta riippumatta

Viihtyisät toimitilat ja laadukkaat työvälineet

Yrityksen taloustiedot

Mistä on kyse
Kotipaikka:Tampere
Liikevaihto (€):10,393,000
Liiketulos (€):-6,259,000
Kasvu-%:38,16
Henkilöstöluokka: 100 - 249 henkilöä
Henkilöstömäärä:56
Menestyjäpisteet:25/100
Toimiala:Muu liikkeenjohdon konsultointi
Tilikausi: 12/2018
Lähde: Alma Talent Tietopalvelut
1.7

Arvio

17.04.2020
Toimitiloissa on pahoja sisäilmaongelmia, joista on kerrottu johdolle ja kiinteistöyhtiölle yli vuosi ennen kuin mitään alkoi tapahtua asian tutkimiseksi. Iso remontti odottaa ja muusta syystä remontin keskellä oltu jo kaksi vuotta. Ylimmän johdon taholta huonoa johtamista ja jatkuvaa tempoilua, selkeän strategian puutetta ja pikavoittojen kalastelua. Työntekijöille luvataan ja sitten lupaus vedetään pois tai unohdetaan. Tuotekehityksessä henkilöt ovat osaavia ja todella mukavia, mutta firmassa on paljon muita rooleja, jotka eivät tee työtään kunnolla, vaan sälyttävät hommansa muille ja vetävät päivät pitkät turhia keskustelukerhoja ja ylipitkiä palavereja. Tavoitteet ovat epärealistiset ja työntekijän kannattaa olla varuillaan rekrytoinnissa kuunnellessaan, mitä kerrotaan.
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut
1.2

Arvio

Nykyinen työntekijä

04.09.2019
Kosteusvaurioinen ja homeinen toimitila vaarantaa työntekijöiden terveyden ja johto ja kiinteistöyhtiö vain viivyttelevät varmaankin toivoen, että ongelma unohtuu. Huono palkkaus, palaveriähky, huono tiedonkulku ja huono johtamiskulttuuri ja erityisesti HR on ylimitoitettu ja ei silti osaa työtään tai saa mitään järkevää aikaan.
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut