Electrolux Professional Oy

Electrolux Professional Oy työnantajana

Föremål för bolagets verksamhet är att tillverka, importera, exportera, sälja och uthyra storköks- och sjukhusutrustning, tvätterimaskiner och -utrustning, städmaskiner och -utrustning, kylinredningar för butiker och kylrum, utföra underentreprenader och byggnadsarbeten för i huvudsak skeppsbyggnadsindustrin, samt teknisk konsultering, installations-, reparations- och serviceverksamhet inom de ovannämnda verksamhetsområdena.

Yrityksen työntekijät ovat arvostaneet seuraavia työnantajan ominaisuuksia: työn ja vapaa-ajan suhdeYrityksen arvosana työpaikkana on 1.8/5.0 ja yrityksestä on jätetty alle 5 arviota.

Työskenteletkö sinä yrityksessä Electrolux Professional Oy? Jätä arvio työpaikastasi!

1.8

Yhteensä
alle 5 arviota

Yrityksen Electrolux Professional Oy työnantaja-arvosana

Mistä on kyse
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut

Yritykselle ominaista

Mistä on kyse

Työn ja vapaa-ajan suhde

Yrityksen taloustiedot

Mistä on kyse
Kotipaikka:Helsinki
Liikevaihto (€):34,660,000
Liiketulos (€):3,586,000
Kasvu-%:6,08
Henkilöstöluokka: 20 - 49 henkilöä
Henkilöstömäärä:39
Menestyjäpisteet:67/100
Toimiala:Elintarvike-, juoma- ja tupakkateollisuuden koneiden valmistus
Tilikausi: 12/2018
Lähde: Alma Talent Tietopalvelut
1.8

Arvio

24.07.2019
Hyvänä puolena mainittakoon brändi, joka on tunnettu, sekä imagoltaan laadukas. Tuotesortimentti on kilpailijoihin nähden hyvä, ja tuotteiden puolesta on helppo puhua. Pääkonttori sijaitsee Helsingin Kalasatamassa, johon on helppo kulkea, toimitilat ovat mukavat, vaikkakin esimerkiksi työntekijöiden taukotilat ovat riittämättömät. Kehityskohteena ovat todella vanhanaikaiset prosessit, joita ei ole kriittisesti tarkisteltu, eikä siten myöskään kehitetty pitkiin aikoihin. Tieto kulkee paljolti sähköposteissa, ja suusta suuhun. Tiedon jemmaillu on yleistä, johtuen varmaankin siitä, että henkilökuntaan kuuluu paljon jo lähes eläkeikäistä työntekijää. Tärkeissä funktioissa, kuten asennuksessa, ei kaikilta osin ole tarpeeksi resursseja, joka tuo haastetta asiakasrajapinnassa työskentelevien työhön. Monilta työntekijöiltä puuttuu täydennyskoulutus ja päivitetty, ajanmukainen tieto prosessien hallinnasta ja työkaluista. Tämä tuo organisaatioon epätasapainoa, jolloin osa työntekijöistä tekee
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut