Communicare Finland Oy

Communicare Finland Oy työnantajana

Yhtiön toimiala on puhelinpalvelukeskusten toiminta. Koulutus ja kaikki muu laillinen liiketoiminta.

Yrityksen työntekijät ovat arvostaneet seuraavia työnantajan ominaisuuksia: työn ja vapaa-ajan suhde, mahdollisuus itsensä kehittämiseen ja selkeät ohjeet tavoitteille ja toiminnalleYrityksen arvosana työpaikkana on 2.4/5.0 ja yrityksestä on jätetty alle 5 arviota.

Työskenteletkö sinä yrityksessä Communicare Finland Oy? Jätä arvio työpaikastasi!

2.4

Yhteensä
alle 5 arviota

Yrityksen Communicare Finland Oy työnantaja-arvosana

Mistä on kyse
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut

Yritykselle ominaista

Mistä on kyse

Työn ja vapaa-ajan suhde

Mahdollisuus itsensä kehittämiseen

Selkeät ohjeet tavoitteille ja toiminnalle

Yrityksen taloustiedot

Mistä on kyse
Kotipaikka:Valkeakoski
Liikevaihto (€):3,312,000
Liiketulos (€):-196,000
Kasvu-%:-8,7
Henkilöstöluokka: 100 - 249 henkilöä
Henkilöstömäärä:142
Menestyjäpisteet:8/100
Toimiala:Puhelinpalvelukeskusten toiminta
Tilikausi: 4/2019
Lähde: Alma Talent Tietopalvelut
1.3

Arvio

08.05.2020
Järjetön työkulttuuri. A4 lukemista
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut
3.5

Arvio

Nykyinen työntekijä

05.01.2020
Hyvät puolet yrityksessä ovat sen työajat ja mukautuvaisuus. 8-4 on todella hyvä aika monelle työntekijälle ja se että, omaa palkkaansa pystyy nostamaan halutessaan tekemällä lisää työtunteja viikonloppuisin tai 4 jälkeen tai voi siirtää työtuntejaan, jos on tarve. Kuitenkin, monelle asiakkaalle ei ole mukava soittaa 8 kun myyt sukkia... tosin nämä samat asiakkaat tulevat loukkaantumaan soitostasi, oli kello mitä hyvänsä. Itse työhän on puhelinmyyntiä, joka ei kaikille sovi mutta työtä voisi mielestäni helpottaa mukavalla tuotteella. On kivempaa myydä 7.5h päivässä esim. Sähköä, vakuutusta yms. Ja ihmiset ottavat paremmin tosissaan, kuin jos myyt sukkia tai astioita. Tälläkin on toki hyvät puolensa, sillä moni on nopeampi ostamaan sukkia, kuin liittymiä puhelin myynnin kautta sen pelossa, että heitä vedetään nenästä. Olisi mukava, jos työ ei olisi niin tuputtavaa. Ymmärrän, että tulosta syntyy enemmän ehdottamalla kauppaa monta kertaa, mutta työn voisi laajentaa pidemmällekkin, kut
Tulevaisuudennäkymät ja uudistumiskyky
Yrityksen vastuullisuus
Turvallinen toimintakulttuuri
Johtaminen ja esimiestyö
Kollegat ja työyhteisö
Palkka ja edut