Communicare Finland Oy työnantajana
Yhtiön toimiala on puhelinpalvelukeskusten toiminta. Koulutus ja kaikki muu laillinen liiketoiminta.
Yrityksen työntekijät ovat arvostaneet seuraavia työnantajan ominaisuuksia: työn ja vapaa-ajan suhde, mahdollisuus itsensä kehittämiseen ja selkeät ohjeet tavoitteille ja toiminnalle. Yrityksen arvosana työpaikkana on 2.4/5.0 ja yrityksestä on jätetty alle 5 arviota.
Työskenteletkö sinä yrityksessä Communicare Finland Oy? Jätä arvio työpaikastasi!
1.3
3.5
Arvio
Nykyinen työntekijä
05.01.2020Hyvät puolet yrityksessä ovat sen työajat ja mukautuvaisuus. 8-4 on todella hyvä aika monelle työntekijälle ja se että, omaa palkkaansa pystyy nostamaan halutessaan tekemällä lisää työtunteja viikonloppuisin tai 4 jälkeen tai voi siirtää työtuntejaan, jos on tarve. Kuitenkin, monelle asiakkaalle ei ole mukava soittaa 8 kun myyt sukkia... tosin nämä samat asiakkaat tulevat loukkaantumaan soitostasi, oli kello mitä hyvänsä.
Itse työhän on puhelinmyyntiä, joka ei kaikille sovi mutta työtä voisi mielestäni helpottaa mukavalla tuotteella. On kivempaa myydä 7.5h päivässä esim. Sähköä, vakuutusta yms. Ja ihmiset ottavat paremmin tosissaan, kuin jos myyt sukkia tai astioita. Tälläkin on toki hyvät puolensa, sillä moni on nopeampi ostamaan sukkia, kuin liittymiä puhelin myynnin kautta sen pelossa, että heitä vedetään nenästä.
Olisi mukava, jos työ ei olisi niin tuputtavaa. Ymmärrän, että tulosta syntyy enemmän ehdottamalla kauppaa monta kertaa, mutta työn voisi laajentaa pidemmällekkin, kut
Arvio
08.05.2020